Projects and researches
-
Patru competențe cheie – Posibil cadru de referință pentru curriculumul integrat
Cristina Tripon Țîmpău
4-21 | published: 2018-09-27
-
Abordări pragmatice în educația modernă: Educația despre standardizare
Remus Chină
22-37 | published: 2018-09-27
-
Calitatea rezultatelor școlare ale elevilor în învățământul primar din Iordania
Fadi Al-Zboun, Ioan Neacșu
38-46 | published: 2018-09-27
-
Practici evaluative-premise ale interacțiunii dintre cei doi actori educaționali: profesorul și elevul
Magdalena Tâlvan
61-74 | published: 2018-09-27
-
Direcții de modernizare a autoevaluării și evaluării continue a rezultatelor elevilor.
Aida Cornelia Stoian
74-88 | published: 2018-09-27
-
Perspective axiologic-integratoare și formatoare ale evaluării școlare. Un demers aplicativ.
Emil Lazăr
89-103 | published: 2018-09-27
-
Perception of international student’s towards education services in Romania: Expectations and challenges.
Yusuph Kambuga
104-116 | published: 2018-09-27